2007/08/16

LA Galaxy 2 - 0 DC United

MLS Szuperliga Elődöntő


Los Angeles Galaxy: Cannon, Klein, Harden, Xavier, Randolph, Donovan, Beckham (Vagenas 63), Harmse, Martino(Jones 71), Buddle(Glinton 76), Pavon.
Subs not used: Caso, Cronin, Tudela, Veris

Lapot kapott: Beckham
Gólok: Beckham 27, Donovan 47

D.C. United: Perkins, Boswell(Kpene 66), McTavish, Namoff, Vanney(Christian Gomez 46), Fred(Moose 86), Carroll , Olsen, Gros, Moreno, Emilio.
Subs not used: Dyachenko, Mediate, Nolly, Simms

Lapot kapott: Carroll

Nézők száma: 17,223

Bíró: Alex Prus

Beckham most léphetett úgy pályára először a Galaxynál, hogy az első perctől kezdve a pályán volt. Ennek az alkalomnak az egyik megünneplése az volt, hogy úgy léphetett pályára, mint a csapat kapitánya. Amit meg is hálált, mivel ő szerezte meg az első gólját a csapatnak egy csodálatos szabadrúgásgóllal.




A 18. percben a Jaime Moreno ellen elkövetett szabálytalansága miatt kapott egy sárgalapot. Ez lehetett az egyetlen, ami rossz képet mutathatott, de így is, mikor a 63. percben lecserélték óriási tapsvihar közepette léphetett a pálya szélére és adhatta át a helyét Vagenasnak. A meccs után Beckham a következőket nyilatkozta:

"Jó érzés, hogy én szerezhettem meg a korábbi gólt. De ez nemcsak az én gólomról és Landon góljáról szól. Szerintem a csapat teljesítménye volt az, ami kiváló volt, keményen dolgoztunk, csapatként, keményen játszottunk, csapatként, és nyertünk, csapatként. Ami csak még élvezetesebbé tette az előadást."

"Mindig is azt mondtam, hogy mindenkinek türelmesnek kell lennie. Engednem kellett, hogy a természet tegye a dolgát a bokámmal. Ez egy sérülés és nem volt sok minden, amit tehettem volna ellene."

"Boldog voltam, hogy kinn lehettem a csapattal és boldog, hogy újra játszhattam, szóval nagyon boldogok vagyunk."

"Mindig újra, újra és újra ugyanazt akarjuk csinálni. Minden játék alkalmával tanulsz valami újat és ez az, ahogy mi az összes meccset venni akarjuk. Szerintem fontos, hogy mostantól kezdve erősüdjünk."

"nyertünk, a döntőben vagyunk, de fontosabb most az, hogy csapatként játszunk és győzelmekkel folytassunk."

Augusztus 29-én a CF Pachuca ellen fog a Szuperliga címért játszani az LA Galaxy. Szombaton a New York Red Bulls ellen lép pályára a csapat, amelyik meccs után Beckhamnek csatlakoznia kell az angol válogatotthoz, hogy szerdán a Wembleyben pályára léphessen a Németország elleni barátságos mérkőzésen. (augusztus 22. Sport1 21:00)

Nincsenek megjegyzések: